Hi. Bye.
Hi .Hello

Hai.Salam.Behave.bye. this s second blog
 Online Users


Entries About Linkies Stuff

Followers

Past-tense


Mak aih . Rugi rugi

Saturday, May 31, 2014 @ 7:11 PM | 0 kasi idea[s]


Assalammualaikum . haha sebenarnya situasi aku taklah seatas tu . Tidak . Hanya gimik semata mata . Lul .
Oklah haritu kan aku dah buang / delete blog ANN aku tu . Dah buang .. Lesap . Then ... aku rase menyesal pulak . Sebab nya aku punya email tu mempunyai blog blog lama yang menjadi kenangan . Ciss . Takpe manusia biasa buat silap . Aku beberapa hari ni akan berusaha blogwalking blog blog lama . Weehuu sesi bw akan bermula . Besok malam kut aku akan buat kerana tengah hari kena pergi kenduri sedare yang jauh nun ke kg new zealand johor . Lepastu petang nya pergi ke kuantan untuk membeli barang barang keperluan ke poli ke kita .

 
Ahhaha . aku memang mengakui yang aku memang sangat addicted untuk meng-edit blog aku . Haritu kan puas mencari skin yang sidebar ke kiri . Then jumpa ~~~~ . Ahhahaha . Suka benauu . 

Ok tak skin macam ni . Original skin boleh tengok dekat owner . Yang ni saya edit full full . Okbyee.


Older Post | Newer Post